Cloud Expert
Yönetilen Altyapı İzleme Hizmetleri

Cloud Expert Yönetilen Altyapı İzleme Hizmetleri

İşinizin Kalbi Olan IT Altyapınızı Biz İzliyoruz, Siz İşinize Odaklanın

IT altyapınız, işletmenizin sorunsuz çalışmasının temelini oluşturur. Cloud Expert, işletmenizin teknolojik altyapısını 7/24 izleyerek, performansını optimize eder ve olası sorunları önler. Yönetilen Altyapı İzleme Hizmetlerimizle, işinizin sürekliliğini ve müşteri memnuniyetini garanti altına alın.

Neden Yönetilen Altyapı İzleme Hizmetleri?

Proaktif Yaklaşım:

Altyapınızdaki olası sorunları erkenden tespit eder ve iş sürekliliğinizi sağlamak için proaktif çözümler sunarız.

Optimize Edilmiş Performans:

Sistemlerinizin performansını sürekli izleyerek, işletmenizin verimliliğini ve müşteri deneyimini optimize ederiz.

Maliyet Kontrolü:

Altyapınızın etkin yönetimi ile kaynak kullanımını optimize eder ve IT maliyetlerinizi kontrol altına alırız.

 

Altyapı İzleme Hizmetlerimiz

Sistem ve Ağ İzleme:

Sistemlerinizin ve ağınızın sürekli olarak izlenmesi ile performansını ve güvenliğini garanti altına alırız.

Uygulama İzleme:

Uygulamalarınızın performansını ve kullanılabilirliğini izleyerek, kullanıcı deneyiminizi iyileştiririz.

Veritabanı İzleme:

Veritabanlarınızın performansını ve sağlığını izleyerek, veri bütünlüğünüzü koruruz.

 

Teknoloji ve Uzmanlık

Gelişmiş İzleme Araçları:

En yeni izleme teknolojileri ile altyapınızın performansını ve güvenliğini sürekli olarak takip ederiz.

Deneyimli Uzmanlar:

Alanında uzman ekibimiz, altyapınızın sürekli olarak izlenmesi ve yönetilmesi konusunda size destek olur.

 

Bizimle İletişime Geçin

Altyapı İzleme Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak ve işletmenizin IT altyapısını nasıl daha verimli ve güvenli hale getirebileceğinizi öğrenmek için bizimle iletişime geçin.

 

Cloud Expert, işletmenizin teknolojik altyapısını güvenli ve verimli bir şekilde yönetir. Yönetilen Altyapı İzleme Hizmetlerimizle, işinizin sürekliliğini, performansını ve müşteri memnuniyetini garanti altına alın.

01 - Sistemlerinizin 7x24 olarak NOC Merkezimizden İzlenmesi

02 - Hizmetlerinizin Tüm Yönlerinin Yönetilmesi ve Önceliklendirilmesi

03 - Problem Anında Çözümü Kolaylaştırmak İçin Tüm Olay ve Hizmet Taleplerinin Yönetilmesi

04 - Problem Esnasında Problemin Çözümü için Birden Fazla Üretici ile İrtibata Geçerek Problem Çözümünün Hızlandırılması

05 - Verilen Hizmetler İle İlgili Periyodik Toplantıların Yapılması ve Haftalık Durum Raporları Oluşturulması

Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Merak ettiğiniz tüm konular hakkında bizi arayarak bilgi alabilirsin.

AWS
Dell Technologies
IBM
Lenova
Azure
Turkcell
Microsoft
Hewlett Packard Enterprise
Wmware

Taleplerinizle alakalı bilgi alabilirsiniz.